poniedziałek, 14 listopada 2016

#1 Poza Schematem - LBA

Dziękuję za nominację od zakręcona01
,,Nominacja do Liebster Blog Award jest otrzymywana od innego blogera w ramach uznania za ,,dobrze wykonaną robotę". Jest przyznawana dla blogów o mniejszej liczbie obserwatorów, więc daje możliwość ich rozpowszechnienia. Po odebraniu nagrody należy odpowiedzieć na 11 pytań otrzymanych od osoby, która cię nominowała. Następnie ty nominujesz 11 osób (informujesz je o tym) oraz zadajesz 11 pytań. Nie wolno nominować bloga, który cię nominował".

***

1. Uczysz się jakiegoś języka? Jeśli tak, to jakiego?
Na studiach to tylko angielski, ale chciałabym Hiszpański/Włoski (zbieram się do tego, ale ciężko idzie)
2. Ulubione książki?
Nic konkretnego nie mam... Jedynie jeśli chodzi o gatunek to Fantastyka czy Mitologia. Zdecydowanie takie, w których dużo się dzieje i są elementy "magiczne". Nic dziwnego, ze kocham opowiadania Potterowskie :D
3. Najdziwniejsza potrawa, jaką jadłaś/jadłeś?
Ślimaki we Francji... Never Again!
4. Jaka jest twoja największa pasja?
W zasadzie są dwie - Grafika Komputerowa i Wizaż. No w jakimś stopniu też pisanie, ale to jest tylko i wyłącznie dla mojego szczęścia. Tworzenie w każdy stopniu jest moją pasją.
5. Jakie filmy najbardziej lubisz? Dlaczego akurat te? (rodzaje)
Kryminały, jakieś z zagadkami, horrory, komedie... W sumie lubię dużo. Nie ograniczam się. Dlaczego? Lubię kombinować, dociekać, rozkminiać, ale także uwielbiam się bać! To jest dziwne, ale myślę, że nie jestem w tym jedyna. O komediach i tego typu nie będę opowiadać, bo można to przedstawić bardzo prosto - jestem kobietą, ja tak mam...
6. O jakiej porze dnia czujesz się najlepiej?
Noc, zdecydowanie noc. Wtedy mam dużo chęci, multum pomysłów, weny...
7. Uprawiasz jakieś sporty? Jeśli tak, to jakie?
Nie, teraz nie. Może wcześniej coś tam było, ale już mam jakby inne priorytety.
8. Jakie imiona ci się najbardziej podobają? (możesz podać i żeńskie, i męskie)
To równe pytanie z tym "Jak się będą nazywały twoje dzieci?". Męskie - Marcel i Oliwer, a z żeńskim jest trudniej, ale np. Alicja czy Kornelia i ostatecznie moje imię w tej "nie polskiej" wersji - Nathalie.
9. Wolałbyś/Wolałabyś mieszkać w mieście czy na wsi?
I tu i tu, tylko każde w innym wieku. Na wsi jako starsza osoba na emeryturze, by mieć święty spokój. W mieście teraz, kiedy pracuje i studiuje, wole by mi było wygodniej i stabilniej.
10. Jesteś pesymistą, optymistą czy może realistą?
OPTYMISTKA i może tak w 30% realistka. Ja zawsze znajdę pozytywy i nikt mi tego nie odbierze :D
11. Jakim zwierzęciem chciałbyś/chciałabyś być? Dlaczego?
Zdecydowanie byłby to lew. Powód dość prosty - mój znak zodiaku i pasuje do mojego charakteru, no raczej tych gorszych stron, ale je akceptuje dlatego wiem, że do tego zwierza się upodabniam :)

***

Nominowane osoby:
- Okej z Wielka Czwórka Przyjaciół Hogwartu
- Cookie Monster & Sappy z Naucz mnie latać
- Arcanum Felis z Simply Irresistible Dramione
- Realistka z DracoHermionaUndoMyHeart
- Charlotte Petrova z Wschód Słońca

***

Moje pytania:
(na początek dość banalnie)
1. Gry planszowe czy komputerowe?
2. Lato czy zima?
3. Samochód czy samolot?
(minimalne schody)
4. Pierwsza piosenka, która przyjdzie ci do głowy. Podaj tytuł i wykonawcę.
5. Ulubiony serial? 
6. Wiążesz swoją przyszłość z pisaniem?
7. Czy uważasz, że jesteś szczęśliwą osobą?
8. Opisz swój charakter w trzech słowach.
(tutaj proszę o większe rozpisanie)
9. Jaki jest twój znak zodiaku? Uważasz, że on cię w jakiś sposób charakteryzuje?
10. Upragnione miejsce, które chcesz odwiedzić? Dlaczego akurat to?
(przyszedł czas na ostatnie pytanie)
11. Co w tym momencie czujesz? Może być to zapach bądź uczucie, twój wybór.

Czekam na wasze odpowiedzi! 

5 komentarzy:

  1. Dzięki za nominacje! Odpowiwdzi pojawią się, jak będę mieć dostęp do komputera... ;D
    Okej

    OdpowiedzUsuń
  2. Dziękuję za nominację :) Postaram się odpowiedzieć jak najszybciej
    Pozdrawiam
    Arcanum Felis

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. hej :) odpowiedziałam na nominację. Moje odpowiedzi znajdziesz w linku: http://simply-irresistible-dramione.blogspot.com/2016/11/liebster-blog-award-2.html

      Pozdrawiam

      Usuń
  3. Hej! :D
    Dziękuję bardzo serdecznie za nominacje! :*
    Moje odpowiedzi znajdziesz TUTAJ
    Jeszcze raz dziękuję :).
    Charlotte

    OdpowiedzUsuń
  4. BARDZO DZIĘKUJE ZA WSZYSTKIE ODPOWIEDZI.
    Mam nadzieję, że to nie ostatni raz kiedy będę mogła wam zadać pytania.
    Pozdrawiam!
    #Nath

    OdpowiedzUsuń