poniedziałek, 10 października 2016

#0 Poza Schematem

Witam was wszystkich na Hogwarckich Opowieściach!
No więc dlaczego akurat taka nazwa?
Odpowiedź jest prosta. Pisałam już wiele historii, ale jakoś nie byłam łaskawa ich dokończyć. Nie jestem w stanie wam powiedzieć dlaczego, może zwyczajnie byłam nimi znudzona. Ten blog został stworzony po to bym miała wiele opcji. Mam kilka planów na opowiadania i chciałabym zrealizować kilka w jednym czasie, więc dlaczego mam się przenosić co chwilę. Wolałam stworzyć jednego bloga i na nim już spokojnie kreować wszystkie. 
Co pójdzie na pierwszy plan?
O dziwo zachciało mi się tematyki związanej z Ginny. Mało tu o niej na blogosferze, więc dlaczego by nie spróbować jakoś wydobyć z niej "to coś"? Nie zapomnę również o Dramione, które całym sercem kocham, ale to musi niestety poczekać. 
Jak mi wyjdzie to postanowienie?
Nie wiem, sama chce się przekonać czy uda mi się zdobyć sympatię i czytelników, bo to też wiele pomaga. Oczywiście chciałabym też byście mi mówili czego oczekujecie lub nawet dawali tematy kolejnych opowiadań. Kto wie, może się skuszę.


Nie chcę was więcej zanudzać tą gadką, na dniach powinien pojawić się prolog, nazwa opowiadania i banner dla niego.
Czuwajcie!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz